tisdag 3 augusti 2010

Hej där hemma, nu arbetar vi båda två för fullt på Coca cola-fabriken. Miranda jobbar natt och slutar då jag börjar, men vi har en stund på kvällskvisten då vi träffas och får klappa om varandra. Inatt fick Miranda byta arbetsstation från lagret till produktionen och till hennes stora glädje fick hon stå och skruva av läskkorkar hela natten. Tur att vi får bra betalt. Själv jobbade jag övertid för första gången idag, 12 timmar på lagret resulterade i att jag kom hem övertrött, klibbig och med cocacola i hela håret. Fräscht!

Här kommer några bilder från då jag skulle släppa av ett litet liv till första arbetsdagen och även en snygg bild från när jag nyss kommit hem idag.



1 kommentar:

  1. Hej på er, oj vad jag ser fram emot nya sidor att titta på!
    Kram,
    mamma k

    SvaraRadera